tisdag 23 juni 2015

En toppen dag helt enkelt

Hej kära ni! Idag började min dag vid Beauty Bay o därefter mötte jag upp fina Johanna. Vi hade inte setts sedan skolan slutade, så det var riktigt mysigt att få catcha upp lite över en fika vid 1rum & kök.❤️ Tiden flög som vanligt iväg, o vi var tvungna att avrunda eftersom jag skulle på fotisträning. 


Det var en grymt bra träning idag. Alla var verkligen peppade och på humör. Dessutom gick övningarna riktigt bra och solen sken, så klagade gjorde man inte! :)

Ikväll har jag varit till kämppän och tagit emot ett par från USA som skall sova där en natt. De var såå gulliga och hade med sig en blomma åt mig. Jag dog lite, haha! Nej, nu skall jag börja sova så jag orkar upp till jobbet imorgon. Kram & Gonatt❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar