onsdag 17 juni 2015

Solen & Picknicken gjorde min dag



Hej fina ni! Idag har det vari en riktigt bra dag. Solen har lyst från klarblå himmel från morgon till kväll. Det första jag gjorde efter att jag ätit morgonmål, var att slänga mig i solstolen för att sola! Det är ju verkligen en skön grej och jag känner bara hur jag njuter varje gång jag ligger där. Efter lunch mötte jag upp Wilma, Bex & Becca vid kullarna för en picknick. Det var verkligen hur mysigt som helst! Jag har inte sett någon av dem på allt för länge, så vi hade massor att prata ikapp om minsann. Kullarna i Brändö är annars en utmärkt picknick plats. Det var så lugnt och skönt och ett stort plus är ju att det är vid havet. :) 

Ikväll var jag på min första fotis träning sen 2 och en halv vecka tillbaka, eftersom jag varit så förkyld. Det var så skönt att äntligen få träna och röra på sig igen! Men nu hörrni skall jag ta natten, eftersom att jobbet kallar imorgon.. Puss på er & gonatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar