fredag 14 augusti 2015

Nu börjar det

Det senaste från min Instagram där ni hittar mig på ronjastromvall.


Heeej igen! Nu har det stått stilla här ett tag. Med det samma som skolan drog igång blev jag tvungen att prioritera bort bloggen några dagar för att hinna kombinera skola, träningar, Toffe och vänner. Men nu, nu har jag tid att uppdatera och hoppas hitta balansen mellan allt snarast.


I tisdags var det dags att än en gång bege sig iväg till skolan! Efter 10 lediga veckor var jag faktiskt redo. Såg framemot att träffa alla och få in lite rutiner i vardagen. Har konstigt nog inte varit det minsta trött på morgonen, så det har varit skönt! Denna vecka har jag återgått till fotisen efter två veckors paus (1 vecka sjuk, 1 vecka på resa), träffat Noora över en sallad på Sweet Vaasa, sett ett X antal avsnitt av Prison Break med Toffe, och såklart varit i skolan. Det känns bra det här. Tror mitt andra år i gymnasiet kommer slå mitt första på alla sätt och vis. Hoppas er skolstart också varit riktigt bra och att ni som börjat en ny skola trivs. Nu kör vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar