måndag 28 september 2015

"Om att älska"


Hej på dig! Idag mellan finska provet och samhällslära preppen gick jag med Matilda till finska bokhandeln. Jag skulle hämta ut en bok som jag beställt; "Om att älska" skriven av den svenska bloggaren Michaela Forni. Efter att ha läst några sidor kan jag konstatera att jag är helt fast. Älskar, älskar, älskar hennes sätt att uttrycka sig om kärlek och alla de positiva & negativa känslorna den medför. 

Finska provet gick förövrigt helt okej, kändes det som. Har varit förkyld nu i ett par dagar, och idag är det inte bättre. Planerade att åka på träning, men valde att stå över i sista stund. Vill inte förvärra den eftersom vi har en riktigt viktig match i helgen. 

Nu skall jag fortsätta läsa min bok och dricka upp mitt te. Glad måndag på dig min fina!❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar